Ιούν 13 2017
Ονειροτάξιδο στο CERN – 6ο Διαπολιτισμικό Σχολείο Ελευθέριου Κορδελιού-Από την πρεσβευτή Playing with protons Κυριακή Ζερβού
- Κατηγορία 2016-17, CERN-PLAYING WITH PROTONS, ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ Ε, ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΣΤ, ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
-
13 Ιουνίου 2017
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://aparaske.sites.sch.gr/?p=3760
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Kατηγορίες
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ
| Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | ||||
Οι μαθητές των Δημοτικών Σχολείων Πολίχνης κ Λαγκαδά ανακαλύπτουν και μελετούν την τοπική τους ιστορία μέσα από τη διερεύνηση των ιστορικών πηγών του τόπου τους
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΤΟΝ REAL FM κ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΣΑΜΟΛΑΔΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ
ΙΕΡΙΣΣΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ σχολικός σύμβουλος 3ης Π Ε Χαλκιδικής
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Α ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΑΙΝΙΩΝ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΙΕΡΙΣΣΟΣ 2018-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΠΑΛΙΑ ΑΡΧΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΙΕΡΙΣΣΟΣ HD 2017
ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο και Μαθητικό Ραδιόφωνο-2024
ΤΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-: “Ασφαλές Διαδίκτυο: Προστατεύοντας τις Οικογένειες μας.”
Στοιχεία Επικοινωνίας
Δρ. Απόστολος Παρασκευάς
Σύμβουλος Εκπαίδευσης
2ης Θέσης ΠΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης
Τηλέφωνα: 2310643065, 2310643055, 2310643054
Υπηρεσιακό e-mail:
sym70-pevthess2@dipe-v-thess.thess.sch.gr
Προσωπικό E-mail:
Πρόσφατα άρθρα
- Διαδικτυακή Εκπαιδευτική Ημερίδα Google AI για Εκπαιδευτικούς Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης
- Επιμορφωτικό υλικό από επιμορφώσεις Συμβούλων Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης
- Ανάρτηση Καλών Πρακτικών – Υποστήριξη Σχολικών Μονάδων για τον Συλλογικό Προγραμματισμό 2025-2026
- Χαιρετισμός ΣΕ Απόστολου Παρασκευά για το σχολικό έτος 2025-2026
- Κυβερνοεκφοβισμός και μέτρα προστασίας-Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης 2025
Μεταστοιχεία
- Today's visitors: 6
- Today's page views: : 7
- Total visitors : 1,724
- Total page views: 2,278




















