Views: 10
Ιούν 13 2017
Σωματίδια της ύλης από ύφασμα – 6ο Διαπολιτισμικό Σχολείο Ελευθέριου Κορδελιού-Από την πρεσβευτή Playing with protons Κυριακή Ζερβού
- Κατηγορία 2016-17, CERN-PLAYING WITH PROTONS, ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ Ε, ΕΡΕΥΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΣΤ, ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
-
13 Ιουνίου 2017
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://aparaske.sites.sch.gr/?p=3754
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Kατηγορίες
Οι μαθητές των Δημοτικών Σχολείων Πολίχνης κ Λαγκαδά ανακαλύπτουν και μελετούν την τοπική τους ιστορία μέσα από τη διερεύνηση των ιστορικών πηγών του τόπου τους
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΤΟΝ REAL FM κ ΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΣΑΜΟΛΑΔΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ
ΙΕΡΙΣΣΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ σχολικός σύμβουλος 3ης Π Ε Χαλκιδικής
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Α ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ ΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΑΙΝΙΩΝ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΙΕΡΙΣΣΟΣ 2018-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΠΑΛΙΑ ΑΡΧΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΙΕΡΙΣΣΟΣ HD 2017
ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο και Μαθητικό Ραδιόφωνο-2024
ΤΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-: “Ασφαλές Διαδίκτυο: Προστατεύοντας τις Οικογένειες μας.”
Στοιχεία Επικοινωνίας
Δρ. Απόστολος Παρασκευάς
Σύμβουλος Εκπαίδευσης
2ης Θέσης ΣΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης
Τηλέφωνα: 2310643065, 2310643055, 2310643054
Υπηρεσιακό e-mail:
sym70-pevthess2@dipe-v-thess.thess.sch.gr
Προσωπικό E-mail:
Πρόσφατα άρθρα
- Τηλεοπτική κάλυψη εκδήλωσης διάχυσης αποτελεσμάτων Διεπιστημονικού εκπαιδευτικού προγράμματος για τα παλιά αρχεία των σχολείων-Λουτρά Λαγκαδά
- Τελική εκδήλωση διάχυσης αποτελεσμάτων Διεπιστημονικού Εκπαιδευτικού Προγράμματος για τα παλιά αρχεία των Σχολείων των Περιοχών Λαγκαδά, Ωραιοκάστου και Βόλβης
- Τελετή βράβευσης Διαγωνισμού Μαθητικού Ραδιοφώνου-European School Radio 2025
- Συλλογικός τόμος- Οι μαθητές των Δημοτικών σχολείων περιοχής Πολίχνης και Λαγκαδά ανακαλύπτουν και μελετούν την τοπική τους ιστορία μέσα από τη διερεύνηση ιστορικών πηγών του τόπου τους
- 9ο ΦΕΣΤΒΑΛ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ
Μεταστοιχεία
Επισκεψιμότητα....
- 0
- 157
- 27
- 157
- 17
- 1.910
- 3.386
- 14.138
- 485.714
- 63.113
- 10
- 0
- 1