Σχέδιο μαθήματος μαθηματικών
Πέτρος Κλιάπης
Προκαταβολικοί οργανωτές της δομής
Τίτλος (έννοια): ……………………………………………………………………………………………….
Διάρκεια: ……………………………………………………………………………………………………….
Προαπαιτούμενες γνώσεις: ………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………
Πιθανές αναμενόμενες δυσκολίες: …………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
Εννοιολογικό πεδίο: ………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
Στόχοι: ………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
Μεθόδευση διαδικασίας
προσανατολισμός: …………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………
δραστηριότητες: ……………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
επισημοποίηση: ………………………………………………………………………………………………..
……………………………………………………………………………………………………………………
αξιολόγηση: ……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………
Να αναφέρονται
οργάνωση σχολικής τάξης: ………………………………………………………………………………….
υλικά και μέσα (εποπτικά κ.α.): …………………………………………………………………………….
δουλειά για το σπίτι: ………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………